fredag, mars 21, 2008

Pojken tackar för uppvaktningen

..och de jättefina presenterna! Det var verkligen inga vanliga plastleksaker utan riktigt gedigna grejer. Jag har inte riktigt bestämt om han ska få leka med dom, eller om dom ska stå prynad i bokhyllan.

Själv tackar jag för att ni kom hit och åt lite mat och lite kakor.

Jag verkar ha en viss förmåga att over-do-it, när jag ska ha någon tillställning (därför sker det inte så ofta heller).


Före

Efter

Å då hade jag inte tagit fram alla bullarna, alla sockerkakorna eller all kladdkaka. Citronpajen och jordgubbstårtan verkar ha uppskattats iallafall, det var ju trevligt eftersom jag provbakat citronpajen tre gånger innan och misslyckats.

3 Comments:

At 21/3/08 23:25, Anonymous Anonym said...

Det var trevligt att se och träffa er...
PS. bilderna ligger i brevlådan

 
At 22/3/08 06:47, Blogger Åsa said...

Ja det var trevligt att träffa "Anonym" och maten var jättegod! Jag pratade om den på vägen hem.

 
At 22/3/08 07:58, Blogger I stort sett menlös said...

Tack själv!
Alltid trevligt med tillställningar med god förtäring.

Och jag instämmer med Åsa; visst var det kul att se "Anonym"!

 

Skicka en kommentar

<< Home